|
Η κατάποση βιταμίνης C προσφέρει προστασία εναντίον του καρκίνου του στομάχου |
|
|
|
17.04.08 |
|
Ομάδα ερευνητών, από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Καρκίνου και το Φιλανδικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας, ερεύνησαν τις επιπτώσεις της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών, στην εμφάνιση του καρκίνου του στομάχου, σε 29000, εθελοντές, καπνιστές, ηλικίας 50 έως 69 ετών.
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Το ακτινίδιο μειώνει τον κίνδυνο θρομβώσεων |
|
|
|
17.04.08 |
|
Η κατανάλωση δυο έως τριών ακτινιδίων, την ημέρα, μπορεί να μειώσει, σημαντικά, τον κίνδυνο θρομβώσεων του κυκλοφορικού και να ελαττώσει τα λιπαρά στο αίμα, όπως αναφέρουν νορβηγοί ερευνητές. "Τα φρούτα αποτελούν μια αποτελεσματική, εναλλακτική πρόταση αντί της ασπιρίνης, για την προστασία της υγείας της καρδιάς".
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Αλάτι και Καρκίνος Στομάχου |
|
|
|
17.04.08 |
|
Σύμφωνα με έρευνα, που δημοσιεύει Βρετανική Εφημερίδα, για την "Καταπολέμηση του Καρκίνου", τα άτομα, που η διατροφή τους περιλαμβάνει τρόφιμα πλούσια, σε αλάτι, διπλασιάζουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του στομάχου.
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Μείωση άλατος στα Τρόφιμα |
|
|
|
17.04.08 |
|
Οι πωλητές τροφίμων, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανταποκρίθηκαν, σε πρόσκληση της Βρετανικής Κυβέρνησης, για μείωση του άλατος, στα τυποποιημένα προϊόντα, όπως σούπες, πίτσες και έτοιμα γεύματα.
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Έλλειψη Σιδήρου |
|
|
|
17.04.08 |
|
Οι έφηβοι, οι οποίοι πάσχουν, από ανεπάρκεια σιδήρου, κατά τη νηπιακή ηλικία, συνήθως, παρουσιάζουν χαμηλότερες επιδόσεις, σε τεστ μηχανικά και αντίληψης, ακόμα και αν η ανεπάρκεια σιδήρου εντοπίστηκε και αντιμετωπίστηκε, στη νηπιακή ηλικία. Αυτά είναι συμπεράσματα μιας νέας έρευνας.
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
Φιστίκια και Υγεία |
|
|
|
17.04.08 |
|
Επιστήμονες, στο Πανεπιστήμιο της Πολιτείας της Πενσυλβάνια, αναφέρουν ότι μια πλούσια σε φιστίκια δίαιτα, προκάλεσε 14% μείωση, σε καρδιαγγειακές παθήσεις, σε σύγκριση με μια μείωση 9%, που προκάλεσε μια δίαιτα, με χαμηλά λιπαρά.
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 28.07.10 )
|
|
Διαβάστε περισσότερα...
|
|
|
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 3 Επόμ. > Τελευταία >>
|
| Αποτελέσματα 1 - 6 από 17 |